Wat houdt reservelid zijn bij Woubrugge precies in?

1 augustus 2019 22:30

Mocht je niet elke week kunnen voetballen, maar vind je het wel leuk om af en toe een wedstrijdje te spelen? Dan is reservelid worden waarschijnlijk wel iets voor jou! Maar wat houdt dat precies in?

Bij Woubrugge betekent reservelid zijn dat je gewoon lekker mag trainen en daarnaast maximaal 7 officiële (competitie of beker) wedstrijden per seizoen kan voetballen. Het maakt in principe niet uit bij welk team je dat doet.

Wanneer kan je voetballen?
Vaak werkt het zo dat wanneer een team mensen tekort komt op een zaterdag, ze een beroep kunnen doen op jou als reservelid. Je zult in dat geval enkele dagen voor die zaterdag benaderd worden. Het is dan uiteraard niet verplicht om mee te doen, al bewijs je dat bewuste team daar waarschijnlijk een grote dienst mee!

Wil je je aanmelden als reservelid bij Woubrugge? Vul dan dit formulier in!