Kunstgras pupillenveldje

13 oktober 2017 14:15

Zoals iedereen ongetwijfeld gezien heeft is er een mooi kunstgrasveldje aangelegd naast de kantine. Het met kurk ingelegde veldje zorgt dat we onbekommerd trainingen en 4x4-wedstrijden (voor de allerkleinsten) kunnen houden.

Daarnaast vinden we het leuk dat naast deze trainingen en wedstrijden kinderen hierop vrij met elkaar kunnen voetballen. Het veldje mag hier op ook voor gebruikt worden. Let wel op dat dit alleen is toegestaan op tijden dat het sportcomplex geopend is voor trainingen en op zaterdagen als er wedstrijden zijn.

Indien er geen activiteiten op het sportcomplex zijn, is het niet toegestaan om op het kunstgrasveldje vrij te voetballen.

Wij hopen dat er veel gebruik gaat worden van dit nieuwe kunstgrasveldje en dat iedereen zich houdt aan bovenstaande afspraken!