Informatie beëindiging Lidmaatschap v.v.Woubrugge

28 mei 2023 8:00

Als je hebt besloten dat je volgend seizoen niet meer bij v.v.Woubrugge wilt voetballen, dan moet je tijdig je lidmaatschap opzeggen. De deadline hiervoor is 31 mei 2023. Na deze datum ben je contributie verschuldigd over het seizoen 2023-2024.

Opzeggen van je lidmaatschap kan uitsluitend via het formulier op deze website:

Formulier opzeggen

Als je je soort lidmaatschap, je adresgegevens, je emailadres of andere contactgegevens zijn gewijzgd kun je dat door geven via:

Het wijzigingsformulier

Overschrijving

Een overschrijving aanvragen doe je digitaal. Verenigingen regelen alle overschrijvingen via Sportlink Club. Dit geldt voor zowel het veldvoetbal als het zaalvoetbal en is van toepassing op alle amateurspelers in Nederland die uitkomen in de categorie A en de categorie B.

Zoals ieder jaar is de deadline voor het aanvragen van de overschrijvingen 15 juni, om 23.59 uur.

De overschrijving dient digitaal door de nieuwe vereniging te worden aangevraagd. De speler behoort zich eerst af te melden bij de oude vereniging. Hier ontvangt de speler zijn/haar relatiecode, waarmee de overschrijving naar de nieuwe vereniging kan worden aangevraagd.

Eventuele vragen kun je stellen via het emailadres: [email protected]