Fiets mee met de Rabosponsortocht voor VVW (nr.162)!

10 juni 2018 11:00

Fiets zondag 24 juni ook mee met de Rabobank Sponsorfietstocht en spek de clubkas! Dit jaar ontvangt vv Woubrugge een hogere bijdrage voor iedere uitgereden afstand.

Iedereen mag zondag 24 juni meefietsen met de Rabobank Sponsorfietstocht; klanten, leden van de club, ouders, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s. Van jong tot oud, van recreatief tot professional. U meldt zich zondag 24 juni bij één van de startlocaties (bijv. de biljartvereniging in Woubrugge) en geeft aan dat u voor vvWoubrugge wilt fietsen. vv Woubrugge heeft inschrijfnummer 162. U ontvangt daar een stempelkaart en routebeschrijving. Deelname aan de Rabobank Sponsorfietstocht is gratis.

Ook deze keer kunt u kiezen uit een route van 20, 40, 60 of 100 kilometer. Dit jaar ontvangt vv Woubrugge zelfs een hogere bijdrage voor iedere uitgereden afstand. Per uitgereden route ontvangt uw club respectievelijk € 5, € 8, €10 en zelfs € 15 voor de route van 100 kilometer!