Fiets mee met de Rabosponsortocht voor VVW (nr.162)!

10 juni 11:00  Fiets zondag 24 juni ook mee met de Rabobank Sponsorfietstocht en spek de clubkas! Dit jaar ontvangt vv Woubrugge een hogere bijdrage voor iedere uitgereden afstand.meer »

2267x gelezen

Voetbalgala 2018: Zaterdag 26 mei

23 mei 8:00  Op zaterdag 26 mei spelen velen laatste competitiewedstrijd van het seizoen en dat is een mooie dag om het seizoen ook feestelijk af te sluiten. Daarom wordt op die zaterdag vanaf 17:00 het Voetbalgala weer georganiseerdmeer »

901x gelezen

Deadline Score 17 november a.s.

4 november 11:00  De tweede Score van dit seizoen komt er alweer aan! En wat is de Score zonder de bijdrage van de gepassioneerde coach, trotse ouder, getergde speler of fanatieke scheidsrechter? meer »

1617x gelezen

Eerste training overige senioren: schoenen mogen op 24 augustus weer uit het vet

15 augustus 11:30  Hoewel de meesten nog druk aan het bijkomen zijn van het afgelopen seizoen, en met hun hoofd meer bij die cocktail aan het strand zitten dan bij partijspelletjes en afwerkvormen, is het toch belangrijk om 24 augustus vast in je agenda te zetten. meer »