Zaal

Woubrugge Zaal 4 Kampioen

3 april 21:45  Woensdagavond 3 april is Woubrugge Zaal 4 Kampioen geworden. De thuiswedstrijd tegen Lugdunum Zaal 11 eindigde in een klinkende overwinning. Na het laatste fluitsignaal stond er een 7-2 eindstand op het scorebord. Gefeliciteerd Mannen!meer »

Fiets mee met de Rabosponsortocht voor VVW (nr.162)!

10 juni 11:00  Fiets zondag 24 juni ook mee met de Rabobank Sponsorfietstocht en spek de clubkas! Dit jaar ontvangt vv Woubrugge een hogere bijdrage voor iedere uitgereden afstand.meer »

Dames Zaal 1 Kampioen

Dames Zaal 1 Kampioen

28 maart 10:00  Het was woensdag een spannende avond voor de dames van het zaalteam. Bij winst tegen de directe concurrent DSVP zouden ze kampioen zijn. En dat lukte.meer »