Woubrugge-VVSB

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse A

25 maart 2017 14:30

Slierendrecht, W.

Woubrugge heeft de wedstrijd tegen VVSB niet weten te winnen. Op het eigen sportpark Bateweg-Noord kwamen de groen-witten een tegengoal in de eerste helft niet meer te boven: 0-1.

Op het wedstrijdformulier van Woubrugge stonden een paar ‘nieuwe’ namen. Zo verdedigde Bob Siebert het doel en stond good-old Dave de Wit weer als vanouds is het hart van de Woubrugse defensie. Met de nieuwe namen was de wedstrijd lange tijd in evenwicht. Beide ploegen kregen wat mogelijkheden, maar echt honderd-procent kansen werden er niet gecreëerd. Dit veranderde toen aanvoerder Chris Verhoef slordig balverlies leed op het middenveld, waarna de ploeg uit Noordwijkerhout in de counter de 1-0 in het mandje kon leggen. Woubrugge ging nog wel vol goede moed op jacht naar de gelijkmaker, maar wist het vijandelijke doel niet al te vaak onder vuur te nemen. Vlak voor rust claimde de thuisclub nog wel een penalty na hands in het Noordwijkerhoutse strafschopgebied, maar de warrig fluitende scheidsrechter wilde er niet aan.

Ook in de tweede helft ging de ploeg van trainer Koos Disseldorp nog wel op zoek naar de gelijkmaker, maar veel verder dan een kans voor invaller Jelle Visser uit een vrije trap van Shijie Hu kwam het niet. Al met al een teleurstellende middag voor Woubrugge. Een middag die wel uitstekend begon trouwens met een lunch voorafgaand aan de wedstrijd. De lekkere broodjes werden aangeboden door Jan van Klaveren Keukens. Namens de hele selectie: bedankt!