Geen punten in laatste bekerwedstrijd

Meerburg JO11-4

Onder 11, JO11-1, Groep 3 03

8 oktober 2016 8:30

Barry Venker

In deze laatste bekerwedstrijd speelde we tegen Meerburg JO11-4. Wij speel den thuis op veld 2B, op echt gras dus.  Ik, Lukas, was aanvoerder en ik moest proberen om de boys aanwijzingen te geven.  Ik deed erg mijn best om iedereen goeie aanwijzingen te geven.

In de eerste helft begonnen we goed, en we hadden meerdere aanvallen dan de tegenstanders. Er waren meerdere schoten op doel, maar Meerburg had een goeie keeper op doel waardoor we niet scoorde. Na tien minuten schoten de tegenstanders op de paal en scoorde ze in de rebound  en stond het dus 0-1. Daarna probeerde we gelijk te maken. We hadden een mooie aanval over links, waarbij een schot op doel weer goed tegen gehouden werd en de rebound ging op de paal. Maar helaas was het toch Meerburg die scoorde en dus werd het  0-2. Na een snelle counter was het  0-3 en dat was jammer.

In de rust kregen we van Milko aanwijzingen dat we niet door het midden moesten spelen. Door dat we meer langs de zijkanten speelden, kregen we meer kansen in de tweede helft. Uit een van die kansen scoorde Jochum een mooi doelpunt, nadat hij de bal met een sliding terug pakte van de tegenstander. Er werd in de tweede helft niet meer gescoord dus die hebben we met 1-0  gewonnen!

Groetjes Lukas