Competitie duurt één wedstrijd te lang voor Woubrugge

Alphense Boys 1

Woubrugge 1

25 mei 2019 14:30

Woubrugge heeft de laatste wedstrijd van de competitie met 3-0 verloren. Bij Alphense Boys maakte de ploeg eigenlijk op geen enkel moment aanspraak op een resultaat. De pijp leek een beetje op voor de Nolinaboys.

Woubrugge trad al met een gehavende selectie aan in Alphen aan den Rijn en ook tijdens de wedstrijd bleken veel spelers last te hebben van pijntjes aan het einde van het seizoen. Het was dan ook vooral tegenhouden en proberen doelpunten te voorkomen.

Dit lukte in de eerste helft nog vrij aardig. Enkele gevaarlijke momenten van de thuisploeg werden soms met kunst- en vliegwerk onschadelijk gemaakt. De ruststand was dan ook 0-0. Na de limonade werd het groen-witte verzet echter snel doorbroken en kwam Alphense Boys op voorsprong.

Door de openingstreffer zakte de moed nog dieper in de Woubrugse schoenen. Alphense Boys liep nog uit tot 3-0.

Daarmee kregen leider Harry van der Weiden (die na 18,5 jaar stopt als leider) en trainer Koos Disseldorp niet het afscheid wat ze verdienden. Toch kunnen ook zij al met al terugkijken op een redelijk geslaagd seizoen.

In een ijzersterkte competitie eindigt Woubrugge als 5e. Met iets meer geluk had er dit seizoen zelfs meer ingezeten. Vooral in het midden van de competitie was Woubrugge akelig dichtbij de tweede periodetitel, maar viste het onfortuinlijk achter het net.

Ruimte genoeg dus ook voor verbetering. Dat moet Barry Buntsma volgend seizoen voor elkaar gaan zien te krijgen. De huidige assistent neemt dan het stokje over van Disseldorp.

Namens de gehele selectie bedanken we ook alle supporters die ook dit jaar weer in grote getalen trouw naar de thuis- en uitwedstrijden zijn gekomen heel hartelijk voor hun steun. Hopelijk tot volgend seizoen!