JO17-1 blijft ook ongeslagen bij Alphia

Alphia JO17-1

3 november 2018 10:00

Met een 2-4 zege behield Woubrugge JO17-1 de ongeslagen status, maar zag Stan met een verrekte kruisband uitvallen en voorlopig 5 weken uitgeschakeld.

Woubrugge begon bij Alphia prima aan de wedstrijd. Met veel druk werd Alphia vastgezet en kreeg Woubrugge veel kansen, echter het vizier stond niet op scherp. Na 15 min was het raak toen Robbin een voorzet van Jelle v L intikte. Ook daarna was Woubrugge de betere partij maar werden veel kansen niet benut.

Na de rust startte Woubrugge slecht en kwam Alphia er paar keer snel uit met een counter. Na 5 min benutte Alphia een van deze counters en scoorde 1-1. Woubrugge was wakker en pikte het weer goed op. In de 12e min werd een prachtige aanval met 1x raken en eindpass van Tim v R door Robbin ingetikt 1-2. In de 18e min was het Tim v R die een voorzet van Sander in het netje lag en 1-3 scoorde. Tim vd D scoorde na aangeven van Robbin nog 1-4 en Alphia gelijk daarna 2-4.

De koppositie blijft behouden evenals de ongeslagen status. Een domper was dat Stan, in een overigens zeer sportief duel met een hele goeie scheids, zijn kruisband verrekte en voorlopig naast Rico in de ziekenboeg plaatsneemt. Volgende week de bekerwedstrijd uit tegen Kickers en kijken of we de ongeslagen status kunnen behouden.