JO17-1 uit de beker

S.V. Kickers'69 JO17-1

13 november 2018 19:00

Een flink gehavend JO17-1 kon het dinsdagavond niet bolwerken tegen 3e klasser Kickers. Zonder Rico, Stan, Jelle en de niet fitte Robbin werd er begonnen aan de wedstrijd. Martijn en Quinten maakten hun debuut en deden het erg goed.

Vanaf de aftrap nam Woubrugge het initiatief wat in de 12e min ook een treffer door Tim v. Rijn leverde 0-1. Wie gedacht had daarna aan een walk over kwam bedrogen uit. Met snelle counters probeerde Kickers voor gevaar te zorgen. In de 18 e min lukte dit ook en met een snelle counter werd de 1-1 gemaakt. De waarschuwing was nog niet aangekomen of de 2-1 lag al in het netje. Woubrugge ging steeds slordiger spelen en na 40 min mocht het blij zijn met deze stand. Na de rust werd de strijd wat feller ingezet en moest de Kickers terug. Echter heel gevaarlijk kon Woubrugge niet worden. Nadat de scheidsrechter ook nog een klein beetje ging tegen werken was het een kansloze missie. Kickers bekert terecht verder. Hopelijk heeft de JO17-1 geleerd dat een wedstrijd 80 min duurt en dat als het met voetbal niet lukt dan wel met inzet en vechtlust. Zaterdag mogen ze laten zien dat deze uitschakeling een vergissing was.