Woubrugge JO17-1 is weer koploper

Floreant JO17-1

15 december 2018 11:45

Met een 1-2 zege op Floreant JO17-1 heeft Woubrugge JO17-1 weer de koppositie overgenomen van Siveo. In de snijdende kou begon Woubrugge goed aan de wedstrijd. Na 10 min kopte Tim v. Rijn een corner van Sander binnen 0-1. Na nog 2 mooie kansen gemist te hebben werd de wedstrijd rommelig en nam Floreant de wedstrijd over. Nadat Floreant 2 hele grote kansen gemist had was het vlak voor rust wel raak. Na een vrije trap werd er niet alert gereageerd en maakte de spits 1-1.

Iedereen was ervan overtuigd dat na de rust er nog een flinke schep bij moest.Al snel bleek dat iedereen de boodschap had begrepen. Met veel passie en energie werd Floreant vast gezet en kwamen er veel kansen. Na 20 min was het Tim vd Doef die de 1-2 scoorde. Zonder al te veel problemen werd de wedstrijd uitgespeeld en de 3 punten mee naar huis genomen. Tevens groot compliment voor de scheidsrechter die prima de wedstrijd floot. In tegenstelling tot vorige week blijkt dat het ook zo kan. Met deze overwinning is de koppositie weer overgenomen van Siveo wat zaterdag de inhaal speelt tegen DWO. Bij winst van Siveo zal Woubrugge de inhaalwedstrijd tegen Nieuwkoop op 19 januari minimaal gelijk moeten spelen om de najaarscompetitie als winnaar af te sluiten. Het blijft nog even spannend.