Woubrugge wint met ruime cijfers van Warmunda

Woubrugge 1

SV Warmunda 1

4e klasse A

5 oktober 2019 14:30

Woubrugge heeft ook zijn tweede thuiswedstrijd van de competitie weten te winnen. De ploeg van trainer Barry Buntsma trakteerde het publiek op een vijfklapper tegen Warmunda. Daarnaast hoefde de groen-witte formatie geen tegengoal te incasseren: 5-0.

Op een bij tijd en wijle lastig te bespelen hoofdveld was het veldspel niet altijd om over naar huis te schrijven. Toch liep Woubrugge snel uit naar een verdiende voorsprong. Bij rust stond het al 3-0 door een eigen goal, Shijie Hu en Twan van de Geijn.

Een comfortabele ruststand, al moest Woubrugge waken voor gemakzucht. De tweede helft ging wat stroever, maar desondanks liep de thuisploeg via Bob van de Geijn en Hu nog uit naar 5-0.

Zo blijft Woubrugge ongeslagen in de competitie dit seizoen. Afgelopen dinsdag stond de inhaalwedstrijd tegen Football Factory op het menu, maar deze werd door de hevige regenval na 24 minuten gestaakt. Woubrugge had daar via Thomas Osthoff wel de leiding genomen. Wanneer het restant van die wedstrijd wordt overgespeeld, is nog niet bekend.

Wat wel zeker is, is dat Woubrugge volgende week weer aan de bak mag. De Nolinaboys reizen dan af naar Noordwijk voor het duel met SJC. Let op, de aftrap is daar pas om 16.00 uur!