Woubrugge in eigen huis niet langs Boshuizen

Woubrugge 1

LFC 1

4e klasse A

8 februari 2020 14:30

Woubrugge heeft de thuiswedstrijd tegen FC Boshuizen met 3-3 gelijkgespeeld. De ploeg van trainer Barry Buntsma bleef door de remise voor de tiende wedstrijd op rij ongeslagen, maar had toch veel liever gezien dat de drie punten op Sportpark Bateweg Noord waren gebleven.

Maar eerlijk is eerlijk: Woubrugge mocht uiteindelijk nog in z’n handjes knijpen met een punt. Boshuizen kwam voor rust al op een 2-0 voorsprong, waardoor Woubrugge in de achtervolging moest. Nog voor rust werd de schade hersteld door goals van Chris Verhoef en Kevin Veltman.

De thuisploeg ging na de thee op jacht naar de voorsprong, maar helaas waren het de bezoekers die weer op voorsprong kwamen. Tien minuten voor tijd kwam Woubrugge weer op gelijke hoogte door het tweede doelpunt van Verhoef.

De Nolinaboys wilden eigenlijk meer, maar moesten vlak voor tijd vrezen voor een nederlaag. Boshuizen mocht vanaf elf meter aanleggen, maar keeper Michael Kneulman keerde de strafschop. Zodoende moesten beide ploegen het doen met een punt.

Volgende week staat de kraker tegen Hazerswoudse Boys op het programma.