De eerste plek vastgehouden, JO13-1 is er bijna.

Alphia JO13-1

9 april 2022 10:30

A. Köster

Sportpark Bateweg Noord
Bateweg 76
2481AN
WOUBRUGGE

Deze zaterdag was het de return tegen Alphia jo13-1 thuis in Woubrugge.

Dit ging een mooie wedstrijd worden, geluk aan mijn zijde want ik was jarig.

De warming up begon lekker. We waren enthousiast.

De wedstrijd startte, we begonnen al gelijk met druk op de bal. Naar mijn gevoel speelde we bijna vlekkeloos. Al vrij aan het begin van de 1e helft maakte Jens de 1-0. We bleven goed spelen. Het ging super. Met druk op de bal en goed overspel scoorde Tristan de 2-0. Niet lang erna na scoorde Florian de 3-0. Alphia moest aan de bak. Op een gegeven moment rende Florian helemaal tot net voor de achterlijn en gaf een mooie voorzet aan Leon, waardoor Leon met een mooie kopbal de 4-0 maakte.

We speelden goed met elkaar samen. Vervolgens scoorde Tristan met links de 5-0. We hadden te maken met zonneschijn en hagelstenen tijdens de wedstrijd. We werden goed door het publiek aangemoedigd.

Net voor de rust scoorde Leon de 6-0.

Na de rust kwam Alphia wat fysieker terug in de wedstrijd. Toch maakte Florian de 7-0. Door fysieke strijd tussen de spelers van Alphia met Woubrugge werden we soms wat slordig. Daaruit volgde vanuit een vrije trap van Alphia de 7-1.

Dit mocht niet nog een keer gebeuren. Kom op boys! Door de actie van Stijn werd het 8-1.

Het fluitsignaal klonk, wederom 3 punten erbij. Het was een mooie wedstrijd jongens! Volgende week zaterdag, 16-4 weer een leuke wedstrijd voor het kampioenschap tegen Altior! Het kan ons dan al lukken. Komen jullie ons aanmoedigen!

Florian, speler JO13-1