Woubrugge JO13-1 schrijft geschiedenis met kampioenschap in 1e klasse

2461VT
TER AAR
tel. 0172-609032

De JO13-1 van Woubrugge heeft in de uitwedstrijd tegen Altior JO13-1 geschiedenis geschreven door met een 1-5 overwinning kampioen te worden in de 1e klasse.

Wederom een heerlijk zonnetje op het complex van Altior gelegen op een uitplaatsingslocatie in de Wassenaarsche polder. Om 09.00 was de aftrap en onder het toeziend oog van de met vele meegekomen ouders en supporters was het Florian die al snel de 0-1 maakte. Het leek een makkelijke wedstrijd te worden maar dat bleek uiteindelijk niet het geval want Altior wilde de huid duur verkopen. Het speelde met een aantal fysiek sterke spelers die met enkele acties het verschil konden maken.

Maar genoeg over de wedstrijd zelf. Het gaat om hetgeen er omheen gebeurde want met een uitslag van 1-5 (doelpunten Florian 3x, Stijn 1x Leon 1x) kon het kampioenschap uitbundig worden gevierd.

Namens het bestuur en de ouders namen de spelers en staf een heerlijke reep chocolade, bloemen en champagne in ontvangst. De kurken konden eraf na het hét moment waarop je je als speler zo vaak op kan verheugen maar het niet altijd lukt om in handen te krijgen: De uitreiking van DE SCHAAL!

Rest ons nog u te laten genieten van de sfeerbeelden. Fijne Pasen!