Sponsor Nieuws

Nieuwe Bordsponsors steunen Woubrugge

9 oktober 21:00  Door de nieuwe corona maatregelen zijn toeschouwers niet welkom bij de wedstrijden en training van hun favoriete Woubrugge team. Dat is natuurlijk jammer, want wat is er nou leuker om op zaterdag lekker langs de lijn te staan. Als het straks weer mag dan zal het toeschouwer niet kunnen ontgaan dat er steeds meer reclameborden rond veld 1 hangen. Ook deze week zijn er weer 5 borden bijgeplaatst. We stellen ze even aan u voor.meer »

576x gelezen

Nieuwe shirts jeugd met gejuich ontvangen

22 augustus 21:15  Zaterdag 22 augustus was het eindelijk zover. De presentatie van de nieuwe wedstrijdshirts voor alle jeugdelftallen van v.v.Woubrugge. Een moment om zeker even bij stil te staan. Samen met spelers uit alle elftallen, de sponsors en supporters werden de outfits met trots getoond.meer »

701x gelezen

Nolina en Woubrugge verlengen sponsorcontract

27 september 22:45  Nolina Kwekerijen BV en Voetbalvereniging Woubrugge hebben onlangs de sponsorovereenkomst verlengd. Op zaterdagmiddag 21 september werden de benodigde handtekeningen onder een meerjarig contract gezet door Marcel en Steef de Lange namens Nolina en voorzitter Hans Boer namens de voetbalvereniging. Tijdens de daarop volgende competitiewedstrijd tegen Meerburg werden de nieuwe tenues met het nieuwe logo van Nolina voor het eerst gedragen. meer »

1400x gelezen

Nieuwe sponsor voor v.v.Woubrugge: NWH Jobs

19 april 19:15  Sinds deze week is een nieuwe sponsor zeer duidelijk zichtbaar op Sportpark Bateweg Noord. NWH Jobs uit Noordwijkerhout ondersteunt v.v.Woubrugge en in ruil daarvoor heeft het uitzendbureau reclameborden geplaatst bij veld 1 en is er reclame aangebracht op twee terrasschermen.meer »

1382x gelezen