Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

10

3

0

Na mijn wedstrijd van de JO11-3 tegen Zwammerdam (wij wonnen met 5-3) vertelde de leider van mijn team dat ik Pupil van de week zou zijn die dag, samen met Pieter Osthoff. Dat vond ik heel erg leuk. Om 13.30u moest ik aanwezig zijn met mijn ouders, Pieter was er ook al met zijn ouders. We gingen bij VVW eerst naar boven, naar de bestuurskamer. Pieter en ik werden al vrij snel opgehaald door de aanvoerder van het eerste. Beneden kregen we een special jack aan met de opdruk op onze rug “pupil van de week”. We kregen allebei een mooie bal waarop elke speler van het eerste hun naam en rugnummer hebben gezet.
We mochten samen met de spelers warmlopen op het veld, overschieten met Marvin en daarna nog wat ballen op het doel schieten. Toen de wedstrijd om 14.30 begon mocht ik samen met Pieter de aftrap nemen en proberen te scoren op het doel van Oosterheem. Uiteraard hebben wij een doelpunt gemaakt!!

Daarna mochten wij vanuit de dug-out VVW 1 aanmoedigen in hun wedstrijd tegen Oosterheem. Zij wonnen de wedstrijd uiteindelijk met 2-1.
Na de wedstrijd mochten we weer terug naar de bestuurskamer om wat te drinken en kregen we lekkere bitterballen! We kregen ook nog een mooie oorkonde. Het was echt een hele leuke middag.

Nils Vons

Overzicht pupillen van de week