Wijziging in lidmaatschap of overschrijving: Let op de einddatum!

22 mei 2013 9:45

Doe dit altijd vóór 31 mei c.q. 15 juni

WIJZIGING SOORT LIDMAATSCHAP:

Op het moment dat je lid bent geworden van de voetbalvereniging Woubrugge ben je een bepaald soort lidmaatschap aangegaan. Wil je overstappen naar een ander lidmaatschap (bv. van spelend lid naar niet spelend lid) dan dient dit schriftelijk ingediend te worden. Doe dit altijd vóór 31 mei!

OPZEGGING LIDMAATSCHAP:

Het beëindigen van het lidmaatschap bij de voetbalvereniging Woubrugge dient schriftelijk ingediend te worden. Beëindiging van het lidmaatschap via de leider of mondeling worden niet gehonoreerd. Let bij het beëindigen van het lidmaatschap er wel op dat je dit doet vóór 31 mei van het betreffende jaar. Na deze datum is er opnieuw contributie verschuldigd voor een volledig seizoen.

OVERSCHRIJVING:
Indien je bij een andere voetbalvereniging gaat voetballen dan dien je bij de nieuwe vereniging een overschrijvingsformulier te halen. Op het overschrijvingsformulier vul je pagina 1 en 2 volledig in. Hierna lever je het formulier in bij Woubrugge (vraag naar een bestuurslid). De penningmeester zal nakijken of er aan de betalingsverplichtingen is voldaan en daarna het formulier tekenen (Let er echter wel op dat het behandelen van een overschrijvingsformulier bij Woubrugge maximaal 7 dagen kan duren). De overschrijvingsperiode voor een nieuw voetbalseizoen sluit op 15 juni.