Vrijwilligersbeleidsplan v.v.Woubrugge

Onze voetbalclub drijft op de inzet van vrijwilligers. Zonder de inzet van deze vrijwilligers is het realiseren van onze doelstelling, namelijk voetballen voor heren, dames en jeugd, niet mogelijk. Wij streven ernaar om het voetballen voor inwoners van Woubrugge en de directe omgeving zo aantrekkelijk mogelijk en voor zover mogelijk voor iedereen bereikbaar te maken.

Door de groei, die we vooral bij de jeugd en het meisjes- en vrouwenvoetbal doormaken en het maatschappelijk gegeven dat mensen steeds minder tijd hebben om zich in te zetten voor het vrijwilligerswerk, is het voor onze vereniging noodzaak om tot een goed vrijwilligersbeleid te komen. Dit om te zorgen dat onze club in de toekomst verzekerd is van voldoende vrijwilligers die nodig zijn voor het voortbestaan van onze vereniging. Om die reden heeft het bestuur besloten om een beleidsplan vrijwilligersbeleid op te stellen.

Lees hier het Vrijwilligersbeleidsplan