Informatie Supportersvereniging F-Side

Word lid van de F-Side!

Word lid van de F-Side, de gezelligste supportersvereniging van Woubrugge (en omstreken). De F-Side organiseert ieder seizoen meerdere evenementen bij Voetbalvereniging Woubrugge en kan dit uiteraard niet zonder haar leden. Door lid te worden van de F-Side, zorgt u er mede voor dat onder andere de Nieuwjaarsreceptie, het Mega Après Ski feestje en het Voetbalgala georganiseerd kunnen blijven worden. Daarnaast proberen we ook busreizen te organiseren, zodat het vlaggenschip van Woubrugge ook steun van Woubrugse supporters krijgt bij de belangrijke uitwedstrijden.

U kunt lid worden door op de onderstaande link te klikken en uw gegevens in te vullen. Maar mocht u tijdens of na een geslaagde middag in de kantine overtuigd raken van de F-Side, dan kunt u daar ook een papieren variant invullen. Voor de kosten hoeft u het niet te laten, deze bedragen slechts 15,- per seizoen, dus dat als u maandelijks 1,25 euro opzij zet, dan bent u er al.

Klik hier om lid te worden van de F-Side!

Met vriendelijke groet,

Supportersvereniging F-Side