Website Woubrugge

Heb jij een bijdrage of informatie om op deze website te plaatsen, dan kun je dat per email aanleveren:

Dit kan een permanent bericht zijn of een éénmalig nieuwsbericht.

Elk team kan een inlog aanvragen om wedstrijdverslagen op de website te plaatsen. Je kunt dan alle statistieken van jouw team bijhouden, foto's plaatsen en zelfs op wedstrijddagen de opstelling publiceren. Het aanvragen van een inlog kan ook via [email protected]

Wist je dat je op eenvoudige wijze tijdens een wedstrijd kunt bloggen. Dit live verslag komt dan via de Woubrugge App bij eventuele volgers. De doelpuntenmakers worden dan automatisch opgenomen in het wedstrijdverslag. De tussenstanden worden getoond op onze ClubTV in de kantine.

Download de Woubrugge App. Registreer jezelf. Ga in het menu naar "Mijn Teams". Selecteer jouw favoriete Woubrugge team(s). Tijdens de wedstrijden kun je via het programma de wedstrijd van jouw keuze aanklikken. Via het volgende scherm die zich dan opent kun je de Live blog starten.

Kijk hier voor een voorbeeld