Lid worden/ wijzigen

AANMELDING:

Als je lid wilt worden van Voetbal Vereniging Woubrugge kun je het formulier gebruiken die onderaan deze pagina staat, maar lees eerst deze informatie goed door.

Indien je de afgelopen 3 jaar lid geweest bent van een andere voetbalvereniging, wordt er na je aanmelding automatisch overschrijving aangevraagd.

ADRESWIJZIGING:

Als lid van Voetbal Vereniging Woubrugge ben je verplicht persoonlijke wijzigingen (zoals adres, email of telefoonnummer) door te geven aan de ledenadministratie. Gebruik hiervoor ook het formulier.

WIJZIGING SOORT LIDMAATSCHAP:

Op het moment dat je lid bent geworden van Voetbal Vereniging Woubrugge ben je een bepaald soort lidmaatschap aangegaan. Wil je overstappen naar een ander lidmaatschap (bijvoorbeeld van spelend lid naar niet spelend lid of van volledig lid naar reserve-lid) geef dit dan direct door aan de ledenadministratie. Gebruik hiervoor ook het formulier.

OPZEGGING LIDMAATSCHAP:

Het beëindigen van het lidmaatschap bij Voetbal Vereniging Woubrugge dient via het formulier ingediend te worden. Beëindiging van het lidmaatschap via de leider of mondeling wordt niet gehonoreerd. Let bij het beëindigen van het lidmaatschap er wel op dat je dit doet vóór 31 mei van het betreffende jaar. Na deze datum is er opnieuw contributie verschuldigd voor een volledig seizoen. Je bent immers ingeschreven bij de KNVB waarvoor de club kosten moet afdragen. Ook wordt ieder jaar op de ledenvergadering (half juni) de begroting voor komend seizoen vastgesteld. Als je niet hebt opgezegd is daarin ook op jou gerekend.

OVERSCHRIJVING:

Indien je bij een andere voetbalvereniging gaat voetballen, dan kun je je bij de nieuwe vereniging aanmelden, waarna er automatisch overschrijving wordt aangevraagd. De penningmeester zal nakijken of er aan de betalingsverplichtingen is voldaan en daarna akkoord geven voor overschrijving. De overschrijvingsperiode voor een nieuw voetbalseizoen sluit op 15 juni.

NORMEN EN WAARDEN:

Bij v.v.Woubrugge houden we ons aan met elkaar afgesproken Normen en Waarden. Deze kunt u hier lezen. Op het formulier vragen wij om het lezen van deze tekst te bevestigen.

LID WORDEN:

Hiervoor kun je dit aanmeldformulier gebruiken.

LIDMAATSCHAP WIJZIGIGEN / WIJZIGEN PERSOONSGEGEVENS / OPZEGGEN LIDMAATSCHAP:

Hiervoor kun je dit wijzigingsformulier gebruiken.