Amateurclub in beeld: v.v. Woubrugge

2 april 2014 10:00

Op de website van Amateur Voetbal Leiden staat een mooie reportage over v.v. Woubrugge.

In ´Amateurclub in beeld´ is er dit keer aandacht voor Woubrugge. Via de onderstaande link is het mogelijk de reportage te bekijken.

De opnames werden gemaakt op 22 maart op ons complex. Aan het woord komen Gino Rolfes (C1), Cees Wijhenke, Arie Vrolijk, Siem Kesting, Arie van Duijn, Andre Vrolijk en Hans Boer.

Veel plezier bij het bekijken van deze leuke film!