NIEUWE WEBSITE V.V. WOUBRUGGE ONLINE

7 augustus 2011 10:30

Met trots presenteren wij:

De nieuwe website!

We hebben er lang op moeten wachten maar dan heb je ook wat...

Na vele maanden van voorbereiding en ontwikkeling zijn we als bestuur zeer content met deze nieuwe site. Een site met vele nieuwe mogelijkheden en continue up-to-date informatie.Alle programma's, uitslagen en standen staan wekelijk uptodate op de site. Rechts in het hoofdmenu kan je jouw eigen team instellen zodat alle informatie van dit team direct bij het opstarten op het scherm verschijnt.

Uiteraard zullen er altijd zaken zijn welke nog verbetering c.q. aanpassing behoeven maar daar worden wij graag over ingelicht door jullie. Verder staat of valt een goede en bijgewerkte site met de inspanningen van de leden zelf. Zorg voor up-to-date informatie en schrijf leuke stukjes en verslagen zodat jouw team en dus ook de club in de spotlights staat.

Veel plezier met de nieuwe aanwinst van de VVW!