Jur Geus hoofdtrainer v.v.Woubrugge seizoen 2016-2017

3 januari 2016 20:45

Opvolger Erwin van der Zee bekend gemaakt tijdens Nieuwjaarsreceptie

Onlangs werd bekend dat de wegen van trainer Erwin van der Zee en v.v.Woubrugge zich na dit seizoen van elkaar gaan scheiden. De Technische Commissie heeft Jur Geus voorgedragen als opvolger. Het bestuur van de club heeft dit advies opgevolgd,

Jur Geus is op dit moment al actief voor Woubrugge. Vorig seizoen had de van oorsprong Amsterdamse trainer Woubrugge A1 onder zijn hoede. Dit seizoen is Jur trainer/coach van Woubrugge 2. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor Woubrugge O23.

De aanstelling van Geus wordt breed gedragen binnen de vereniging. Ook de selectiespelers staan positief tegen over de samenwerking met de trainer.