Het F-Side-voetbaltoernooi

7 april 2016 13:15

Beste mensen,

Op maandag 16 mei 2016 organiseert de supportersvereniging van voetbalvereniging Woubrugge het jaarlijkse F-Side-voetbaltoernooi. Ja, u leest het goed, op maandag. “Moeten die Woubruggenaren niet werken op maandag?” Jazeker, de meesten wel, maar omdat het die dag Tweede Pinksterdag is, zijn veel mensen lekker vrij. Normaal gaat u op deze feestdag misschien gezellig naar de meubelboulevard of op de koffie bij uw schoonouders, maar dit jaar is het natuurlijk een veel betere optie om een potje voetbal te komen kijken in Woubrugge.

Om het toernooi aantrekkelijk te houden is er de afgelopen jaren al meer geëxperimenteerd met bepaalde aspecten, zoals het aantal spelers en de samenstelling van teams. Dit heeft er toe geleid dat het een 7-tegen-7-toernooi is geworden en dat zal dit jaar niet anders zijn. Door het damestoernooi dat eerder dit jaar al in Woubrugge georganiseerd werd is er bij de F-Side voor gekozen om weer terug te keren naar de mogelijkheid om teams samen te stellen met zowel mannelijke als vrouwelijke spelers.

Zoals bij alle echt grote toernooien is in Woubrugge het meedoen ook belangrijker dan winnen. Uiteraard wordt er wel gespeeld om te winnen, maar het mag niet ten koste gaan van het plezier.

De aanvang van de wedstrijden is om 12:00 en u kunt dus eerst nog even rustig uitslapen.

Komt u dus gerust even een kijkje nemen op de Woubrugse voetbalvelden op Tweede Pinksterdag, het belooft namelijk een gezellige dag te worden.

Met sportieve groet,

De supportersvereniging F-Side