Jur Geus ondertekent nieuwe overeenkomst met v.v.Woubrugge

12 april 2016 16:30

zaterdag 9 april 2016

In de rust van de wedstrijd Woubrugge - Linschoten heeft Jur Geus een nieuwe overeenkomst getekend met v.v.Woubrugge. In aanwezigheid van Marcel de Lange, namens sponsor Nolina, en selectiespelers Joris v.d. Hoorn en Chris Verhoef werden handtekeningen gezet onder een éénjarige verbintenis. Beide partijen hopen op een succesvolle en langdurige samenwerking.

Jur Geus volgt met ingang van het seizoen 2016-2017 Erwin van der Zee op als hoofdtrainer van de club. Op dit moment is hij verantwoordelijk voor Woubrugge 2.

Na het vastleggen van Geus hoopt Woubrugge binnen afzienbare tijd ook de naam van de nieuwe trainer van Woubrugge 2 bekend te maken. Eerder al werd Johan Peper aangesteld als Technisch Jeugd Coördinator.
Foto: Anneke Uithol

Op de foto van links naar rechts voorzitter Hans Boer, Jur Geus en sponsor Marcel de Lange.