Opzeggen/wijziging lidmaatschap deadline

18 april 2016 9:30

Het einde van het seizoen nadert en helaas zijn er altijd mensen die aan het einde van het seizoen de schoenen aan de wilgen hagen.

Als er mensen komend seizoen stoppen/reserve lid worden/vast lid worden dienen ze dat voor 1 mei door te geven aan ons. Dan kunnen wij hier rekening mee houden. Ze dienen dit ook voor 31 mei door te geven aan de ledenadministratie. Doen ze dit niet zijn ze komend seizoen de club gewoon weer contributie verschuldigd. De club is namelijk kosten verschuldigd aan de knvb voor elk lid dat na 1 mei staat ingeschreven. Mondeling opzeggen wordt niet gehonoreerd!!

bedankt en groet,

Dimitry