Piet van der Meer overleden

5 augustus 2016 15:00

Piet van der Meer is in de nacht van 4 op 5 augustus vrij plotseling overleden. Als bestuur van v.v. Woubrugge betreuren wij dit grote verlies zeer en betuigen ons medeleven aan Erna en naaste familieleden.

Piet vierde een maand geleden zijn 65-ste verjaardag. Hij knokte het afgelopen jaar tegen de ziekte kanker. Er werd een app groep opgericht om Piet te steunen en Erna deed niets liever dan zelf bij Piet zijn. We hadden zo gehoopt om hem na zijn pensionering wat vaker op de club te zien. Piet was naast voetbal papa, in de periode 1992-2005, leider van diverse jeugdteams en zette zich in voor de oudpapierploeg. Op de achtergrond was hij steun en toeverlaat voor Erna, de vier jongens Roy, Kevin Patrick, Michel, schoondochters en kleinkinderen.

Rijdend over de Bateweg kwam ik meestal niet onopgemerkt aan huize van der Meer voorbij. Piet groette altijd en nu merk ik al hoezeer ik dat zal missen. We wensen Erna, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte. Namens het bestuur en jeugdcommissie van v.v. Woubrugge,

Hans Boer
Aad van der Linde