REMINDER CONTRIBUTIE 2016/2017

22 augustus 2016 11:30

Afgelopen 15 juli zijn de contributiefacturen seizoen 2016/2017 verstuurd. Naar de leden waarvan een emailadres bekend is, zijn de facturen digitaal verstuurd en de rest heeft de jaarfactuur per post ontvangen.

Aangezien de uiterste betaaldatum van 29 augustus 2016 al snel in zicht komt, verzoeken wij de leden die nog niet hebben betaald, dit de komende week te doen.

Het betalen van de contributie hangt namelijk samen met de spelerspas en als er niet tijdig is betaald, loop je de kans dat je spelerspas wordt geblokkeerd.

Mocht het zo zijn dat je geen factuur per post of mail hebt ontvangen, stuur dan aub snel een mailtje naar [email protected]  dan kunnen we het alsnog in orde maken.

Hartelijk dank voor de medewerking,

Financiële Commissie VV Woubrugge