Schoonmakers gezocht door en voor v.v.Woubrugge

29 augustus 2016 14:45

Voor het komend seizoen zijn we opzoek naar 3 tot 4 schoonmakers van de kantine en kleedkamers van onze voetbalclub.

De werkzaamheden bestaan o.a. uit het schoonmaken van de kantine, bestuurskamers en de kleedkamers na de reguliere voetbalzaterdag. De werkzaamheden worden verdeeld in vaste deeltaken per week. Het schoonmaken is flexibel in te delen tussen de zaterdagavond en de vrijdagavond in de week na iedere voetbalzaterdag.

Interesse? Neem dan snel contact op met Jan Hogeveen (06-10097772) of Hans Boer (06-15017730) voor meer informatie.

Nadere toelichting:

De voetbalkantine

2 personen zijn hier wekelijks circa 2 uur mee bezig. Het gaat om het schoonmaken van de vloer, de tafels en stoelen en periodiek het zemen van de ramen. Het schoonmaken van de vloer in de kantine wordt gedaan met een borstelmachine waarvan de water reservoirs gevuld en geleegd moet worden. Dit is hierdoor meer "mannen werk". Het schoonmaakwerk kan op zaterdagavond, op de zondag of op maandagochtend. Het schoonmaken van de bar, de keuken, de toiletten in de hal en bestuur- en commissiekamer is reeds ingevuld.

De kleedkamers

2 personen zijn hier wekelijks mee bezig.

-   Twee kleedkamers in de sporthal dienen op zaterdag, aan het eind van de middag of op zaterdagavond, te worden schoon gemaakt. Dit is circa 1 uur werk.

-   De andere kleedkamers (7 stuks) kunnen flexibeler in de week worden ingepast.

-   Op vrijdag worden 2 tot 4 kleedkamers, die door de weeks worden gebruikt voor trainingen en wedstrijden, nog eens uit geveegd of gestofzuigd zodat deze ruimten weer netjes zijn voor de zaterdag. Dit is voor 1 persoon 1 uur werk op vrijdag.t. Dit is voor twee personen ongeveer 2 uur werk per week.