Jur Geus nieuwe Technisch Jeugdcoördinator

19 maart 2017 8:30

Voormalig eerste elftal trainer Jur Geus blijft behouden voor v.v.Woubrugge. De Technische Commissie heeft overeenstemming bereikt met de oefenmeester uit Amsterdam over invulling van de vacature van Technisch Jeugdcoördinator.

Halverwege dit seizoen is Jur met fysieke ongemakken noodgedwongen afgehaakt als trainer van Woubrugge 1. Zowel Jur als de club wilde echter graag met elkaar verder.

Geus heeft de voorgaande jaren de club goed leren kennen als trainer van Woubrugge A1, het tweede en later het eerste. In seizoen 2015-2016 heeft Jur al een aantal jeugdstrainers begeleid tijdens de cursusperiode. In de komende weken zal Jur nader kennis maken met jeugdkader van de club.

Wij wensen Jur veel succes in zijn nieuwe functie.