VVW - EK Vrouwen Voetbalpool

23 maart 2017 19:15

Het Europees Kampioenschap vrouwenvoetbal is dit jaar in Nederland. Vanaf 16 Juli, 18:00 uur gaat het een paar weken spannend worden. Veel wedstrijden worden live uitgezonden via de NOS. Daarom et is weer eens tijd voor een voetbalpool met zoveel mogelijk deelnemers. Doe allemaal mee, en geef je op. Volwassenen, Jeugdleden, Oma`s en Opa`s Iedereen is welkom.

Elke dag krijgt u de stand door, waar u ook bent, via de mail , en natuurlijk via de site van VVW. En zelfs via Facebook.

De spelregels zijn als volgt :
Een voorbeeld: het EK begint met de wedstrijd:
Nederland – Noorwegen.
- Denk u dat Nederland deze wedstrijd gaat winnen? Vul dan een 1 in.
- Denkt u dat Noorwegen zal winnen? Vul dan een 2 in.
- Denkt u dat het een gelijkspel gaat worden? Vul dan een 3 in.
Daarna voorspelt u de uitslag van elke wedstrijd. Overeenkomstig met de 1, 2 of 3 voorspelling die eerder is gegeven.

De juiste 1, 2 of 3 voorspelling is 3 punten waard. Heeft u daarnaast de uitslag ook goed voorspeld, dan krijgt u ook nog eens 5 bonuspunten erbij. Dus per wedstrijd zijn er 8 punten te winnen. Per deelnemer kan één formulier worden ingeleverd.
Na de voorronde wedstrijden gaan 15 deelnemers met het hoogst aantal punten door naar de volgende ronde. Deze deelnemers spelen tegen elkaar tot en met de finale. En krijgen daar dan de formulieren voor natuurlijk.

Per deelnemer van 18 jaar of ouder is er een inleg van € 5,00 Voor de jeugd 0 -17 jaar is de inleg € 2,50. Als u de dagelijkse standen wilt ontvangen, zet dan duidelijk uw e-mailadres op het deelnameformulier.

Voor een kleinschalig goed doel gaan we ook wat doen. Dit doel zal het bestuur bepalen. Per jeugddeelnemer 50 euro cent en per volwassene 1 euro.

Deelnameformulieren (Excel) kunnen tot en met 8 Juli worden ingeleverd via de mail. Of worden afgegeven. Daarna komt er een deelnemerslijst en een prijzenverdeling via de mail, website en Facebook. U kunt uzelf via [email protected] aanmelden. Het deelnameformulier kan worden gedownload onderaan deze pagina. Het formulier weer ingevuld in sturen. Uw inleggeld kunt u overmaken of in leveren op het onder genoemde adres.

Download hier het deelname formulier.

Allemaal succes en veel plezier!
K. Grandia Woubrugge. Emmalaan 34. 2481BA Woubrugge