ALV stemt in met verbeteringen complex

20 april 2017 8:45

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 18 april 2017 hebben de aanwezige leden unaniem ingestemd met de denkrichting van het bestuur om twee extra volwaardige kleedkamers (inclusief kleine kleedkamer en velddienst-/commissieruimte) te realiseren en een aantal onderhoudswerkzaamheden aan het bestaande complex uit te voeren. Het detailontwerp en de financiële onderbouwing van de nieuwbouw worden komende maanden uitgewerkt en ter besluitvorming voorgelegd op de volgende ALV op 13 juni.

Om komende zomer al te kunnen starten met een aantal van de besproken onderhoudswerkzaamheden hebben de leden akkoord gegeven onderstaande plannen uit te voeren:

1. Aanleg kunstgras op het Nolina veld (met gebruik van toegekende subsidie van het Rabofonds)

2. Aanleg extra voorzieningen op veld 2 tijdens de (al geplande) renovatie (start juni)
a. Aanleg tegelpad langs de slootkant
b. Voorbereiding aanleg verlichting (o.a. bekabeling)
c. Aanleg fundering dug-outs
d. Aanschaf en plaatsing van twee nieuwe dug-outs

Het bestuur is op zoek naar hulp om de detailontwerp en financiële onderbouwing voor de nieuwbouw in commissieverband uit te werken én naar vrijwilligers die straks tijdens de nieuwbouw of bij het opknappen van de kleedkamers de handen uit de mouwen willen steken.  Heb je ideeën, wil je helpen? Meld het bij André Köster ([email protected]).