Koos Disseldorp verlengt, Barry Buntsma assistent

26 januari 2018 23:00

Koos Disseldorp en v.v.Woubrugge hebben overeenstemming bereikt om ook in het seizoen 2018-2019 de samenwerking voort te zetten. Dit heeft de Technische Commissie van de club donderdag bekend gemaakt. Bovendien wordt Barry Buntsma als assistent trainer aan de technische staf toegevoegd,

Disseldorp is in november 2016 aangesteld als opvolger van Jur Geus. De trainer is bezig aan een tweede periode bij VVW. Eerder al was hij van 2007 t/m 2010 aan de club verbonden.

Barry Buntsma is op dit moment trainer Woubrugge JO19-1. Barry, zelf oud speler van Woubrugge 1, heeft al diverse jeugdteams van de club getraind. Hij is in het bezit van trainersdiploma  UEFA C (TC3).

Het bestuur is zeer content dat de Technische Commissie met het vastleggen van beide trainers al in een vroeg stadium de plannen voor het volgend seizoen vorm heeft gegeven.