Uitnodiging vrijwilligersavond

21 juni 2018 19:00

Het is seizoen zit er bijna weer op. En om dit op een gepaste manier af te sluiten is er weer een gezellige avond voor alle vrijwilligers van de V.V.W. Met een BBQ en een drankje én live muziek!

Het wordt vast weer gezellig, nog even napraten over de afgelopen seizoenen dan lekker genieten van een zonnige vakantie. Jullie zijn welkom vanaf 18.00 uur. En natuurlijk mag je partner ook komen.

Laat even weten of je komt (of niet komt) met of zonder partner door een mail te sturen naar [email protected] of bel naar 06-52696474.

Met vr.gr. Het bestuur van V.V.W.