1e Bekerwedstrijd D3

DOSR D3

D-pupillen, D3, Groep 7 09

29 augustus 2015 9:00

Om 9.02 werd het nieuwe seizoen afgetrapt. Iedereen had er weer zin in en begon vol goede moed aan deze wedstrijd. DOSR nam meteen het initiatief en dat resulteerde in een eerste doelpunt voor hun.

Na deze schok herpakte Woubrugge zich weer en konden wij het DOSR ook moeilijk maken. We kregen meer ruimte en konden een mooie aanval opzetten door het midden, welke helaas vastliep in een goed verdedigende tegenstander.

Na een 8 minuten speeltijd zag je Woubrugge wat inzakte en DOSR de overhand nam. Dit resulteerde in een vlotte uitloop van 1-0 naar 5-0.

Na 15 minuten spelen ging het spel gelijk op en kwamen er kansen aan beide kanten die helaas niet benut werden. Tot vlak voor rust wist DOSR toch een keer door de vedediging van Woubrugge heen te stoten en werd het 6-0. Dit was ook de ruststand.

Na de rust komt Woubrugge vlot uit de startblokken. Er wordt een mooie aanval opgezet door David en Yoeri wat resulteerd in een hoekschop. Deze wordt door Mark genomen en door Luc feilloos ingekopt, 6-1.

Hoe goed we het ook proberen, het lukte niet om de wedstrijd te keren. Helaas ging de wedstrijd met 11-1 verloren. Maar iedereen heeft zich goed ingezet. En met de goede begeleiding van de beide coaches kunnen we eind komen. Op naar de volgende wedstrijd.