Nieuwkoop D2 - Woubrugge D2 1-2

Vince Angenent (intikker)

D-pupillen zaterdag, D2, 3e klasse 01

12 december 2015 8:30

De 2e overwinning op rij voor Woubrugge D2. De eerste seizoenshelft afgesloten met de beste wedstrijd. Na in de beker en de eerste competitiewedstrijd verloren te hebben tegen Nieuwkoop werd er vandaag gewonnen. Na een 0-0 ruststand, volgde een goede tweede helft waar vlak voor tijd een verdiende overwinning op het scorebord kwam. Hieronder een verslag van Roy:

Hallo D2!

We hebben goed gespeeld tegen Nieuwkoop niet opgegeven en niet de hoofden laten hangen.

Als we dat vanaf nu altijd gaan doen tot het einde van het seizoen, komt het allemaal goed met ons team.

Jij was wel the man of the match Daan!

Goeie acties, mooie bewegingen en goed steeds de achterlijn gehaald en een paar prachtige voorzetten op Vince.

En zelf ook een hele mooie solo en een doelpunt net zoals Vince met een assist van Daan.

Ik zeg goed gedaan mannen op naar de volgende wedstrijd.

Roy