Paastoernooi Woubrugge D2 bij RKSV Vredenburch

28 maart 2016

Ondanks code geel ging Woubrugge D2 op pad voor een Paastoernooi bij Vredenburch in Rijswijk. Bij Vredenburch aangekomen bleek 1 veld afgelast te zijn, waardoor er in plaats van 5 wedstrijden nog maar 4 wedstrijden gespeeld konden worden.

De eerste wedstrijd van vandaag was tegen een Engelse tegenstander. De spelers van Worchester waren zowel fysiek als technisch een maatje te groot voor ons. Deze wedstrijd ging dan ook helaas met 0-3 verloren. Door het aangepaste programma was er in de 2e ronde geen tegenstander voor ons. Daarom speelden we pas om 15.00 uur de volgende wedstrijd. Dit was tegen DSVP D2, net als ons uitkomend in de 3e klasse. Dit werd een leuke wedstrijd met toch wel de betere kansen voor Woubrugge. Helaas kwamen we door een moie actie van hun spits toch met 0-1 achter. Na de rust maakte Jayden met zijn linker de 1-1. Dit was ook de eindstand.

Daarna was de thuis spelende vereniging de tegenstander. We kwamen al snel met 1-0 voor door een mooi doelpunt van Daan. Voor de rust keken we al weer tegen een 2-1 acherstand aan door twee kleine foutjes. Na de wissel een sterker Woubrugge, maar we wisten onze kansjes niet af te maken.

De laatste wedstrijd was SVH D1 onze tegenstander voor de wissel een sterker SVH, die terecht 1-0 voor kwam. Daarna hebben onze jongens er alles aan gedaan om gelijk te maken. Met kunst en vliegwerk (en soms ook een grove overtreding) hield de tegenstander de 1-0 vast. Jammer genoeg dus weer verloren.

Maar vandaag was er bij vlagen weer een D2 te zien, die lekker aan het combineren en hard voor elkaar aan het werken was. A.s. zaterdag tegen Koudekerk kunnen jullie revanche nemen voor de onterechte 1-3 thuis nederlaag.

Cor