JO13-3 met lege handen tegen RCL

RCL JO13-5

29 oktober 2016 12:45

De eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2016 – 2017 is voor de D3 op een 5-2 nederlaag uitgedraaid. Tegenstander RCL pakte verdiend de punten.

De beginfase van de wedstrijd tegen RCL op een zonovergoten sportpark de Bloemerd in Leiderdorp,  zag er nog hoopvol uit.

Woubrugge zag weliswaar een tegenstander die goed combineerde, maar datzelfde kon van de D3 worden gezegd. Twee snelle counters, met goed overspel, leverde een 0-2 voorsprong voor Woubrugge op. |Helaas kon de equipe van Barry en Richard niet lang van deze weelde genieten, want nog voor de pauze was RCL al langszij gekomen. De ruststand was dan ook 2-2.

De tweede helft verliep voor Woubrugge erg teleurstellend. Zelf kon de ploeg de ruimtes niet meer goed belopen en de tegenstander wisselde dat het een lieve lust was en bracht zodoende steeds verse krachten in het veld.  De drie tegentreffers die Woubrugge dan ook moet incasseren waren niet te voorkomen.

Het was nog maar de eerste wedstrijd en wellicht is RCL een van de sterkste in de poule, dus moeten de spelers de teleurstelling maar snel van zich af zetten.