Prima resultaat JO13-2

Alphense Boys JO13-7

Onder 13 zaterdag, JO13-2, 7e klasse 07

19 november 2016 13:30

Woubrugge D2 behaalde een prima resultaat in Alphen door de plaatselijke Boys met maar liefst 1-8 te kloppen!

De toeschouwers die iets later naar de wedstrijd gingen kijken hadden pech want al na vier minuten had Woubrugge twee maal gescoord. Eigenlijk direct vanaf de aftrap was het de snelle Lothfi die 0-1 scoorde en een minuut later was het Twan die 0-2 liet aantekenen.

Een grote overwinning leek in de maak, maar de aanvalsmachine van Woubrugge begon te haperen. Spelers gingen uit hun positie lopen en een betere tegenstander had hier zeker van geprofiteerd. Echter, de tegenstand van AB stelde niet veel voor en daarom kabbelde de wedstrijd rustig verder. Tot een minuut voor de rust kwam Woubrugge geen enkel maal in gevaar en de ploeg leek een beetje in slaap gesust.

Toen AB vlak voor het rustsignaal opeens de 1-2 in schoot was het maar goed dat de rust was bereikt.

In de tweede helft een wakker geschut Woubrugge. Opeens werd de breedte van het veld volop benut en kregen de toeschouwers prima voetbal te zien met mooie combinaties. Doelpunten konden dan ook niet uitblijven en die kwamen er dan ook. Via Lothfi 1-3 en 1-4, Youri 1-5, Tygo 1-6 (met een poeier die de keeper nooit heeft gezien, maar allen maar voorbij heeft horen suizen) Twan 1-7 en het slotakkoord was voor Lothfi die fraai met het hoofd scoorde!

Door dit goede resultaat blijft de ploeg van Jeroen en Jorryt het prima doen in de competitie!