Eindelijk winst voor JO13-3

Thom Köster (schot)
Anoniem (schot)

19 november 2016 9:45

De D3 is er in Woerden in geslaagd om de volle buit te pakken. Tegen Sportlust werd het maar liefst 2-6!

Vooraf was de equipe van Barry en Richard erop gebrand om deze wedstrijd in winst om te zetten. De eerste twee ontmoetingen in de nieuwe competitie gingen verloren en aan beide nederlagen zat een luchtje. Tegen RCL werd een 2-0 voorsprong verspeeld omdat de Leiderdorpse tegenstander opeens andere spelers in het veld bracht en thuis tegen Zevenhoven was Woubrugge zeker niet de mindere, maar was pure pech de oorzaak van het verlies.

Tegen Sportlust had de D3 er echt zin in. Al binnen de minuut scoorde Pieter uit een goede pass van Jens  0-1 en in de zesde minuut werd de voorsprong verdubbeld door een doelpunt van Thom die uit een corner van Pieter binnen tikte. Dat was 0-2 en een grote overwinning leek in de maak. Toch kwam Sportlust terug in de wedstrijd toen een lage voorzet voor het doel van Casper tegen het been van Tess kwam en de bal in het doel rolde 1-2

Het mooiste doelpunt van de wedstrijd kwam nog voor de pauze op naam van Jim, die een geweldig schot op doel loste waar de keeper geen antwoord op had.1-3. Dit was ook de ruststand.

In de tweede helft scoorde Thom al snel 1-4 en leek de wedstrijd gespeeld. Toch kwam Sportlust nog terug tot 2-4, maar het slotakkoord was voor Woubrugge. Door doelpunten van Michiel en Tess, die nu dus wel in het goede doel scoorde, werd de eindstand op 2-6 bepaald.

Een prima resultaat behaald met goed voetbal!