JO13-3 leidt verlies in matig gespeelde thuiswedstrijd

Onder 13 zaterdag, JO13-3, 5e klasse 01

26 november 2016 10:15

Sven van der Laan

JO13-3 heeft het goede spel tegen Sportlust niet door kunnen zetten, de ploeg verloor nu met 1-3 thuis van Alphen.

Vooral in de eerste helft stelde het spel van de D3 teleur. Er werd onvoldoende overgespeeld en passes kwamen niet aan. Daarnaast hielden de spelers van Woubrugge de bal te lang bij zich zodat de tegenstander makkelijk kon verdedigen.

Toch had Woubrugge op voorsprong kunnen komen , maar Thom knalde van dichtbij op de keeper. Aan de andere kant was het wel raak. Op het randje van buitenspel kon Alphen 0-1 scoren.

In het verloop van de eerste helft bleven de kansen van Woubrugge beperkt tot een mogelijkheid voor Thom, maar de bal ging (weer) tegen de keeper. Vlak voor het rustsignaal werd het zelfs 0-2 toen een aanvaller van Alphen zomaar door de verdediging kon lopen en scoren!

In de tweede helft leek Woubrugge wakker geschud en kwam er meer vuur in de wedstrijd. Helaas gingen bijna alle aanvallen over links, zodat met name Pieter werkloos moest toekijken. Aan de andere kant was het Alphen dat uit een prima counter 0-3 liet aantekenen. Weliswaar was Thom nog succesvol met een doelpoging (1-3) zodat de uitslag er iets dragelijk uit kwam te zien, maar deze wedstrijd moet maar snel worden vergeten.

Volgende week uit naar Altior. Tijd voor sportieve revanche!