JO13-3 is beter maar wint niet van Altior.

Altior JO13-1

Anoniem (afstandschot)
Anoniem (schot)

3 december 2016 10:30

Het is de D3 niet gelukt om de drie punten uit Langeraar mee te nemen, maar wat heeft de ploeg hard gewerkt om tot een goed resultaat te komen!

Zonder Michiel, die zijn laatste zeilverplichtingen  had, maar met Jesper als goede vervanger,  begon de D3 sterk aan de wedstrijd.

Al in de tweede minuut kreeg Tygo een goede mogelijkheid om te scoren, maar zijn schot verdween naast het doel. Aan de andere kant verrichtte Casper een goede redding op een inzet van een  van  de spelers van Altior. Even later had Thom de score kunnen openen toen de keeper de bal los liet. Helaas voor Woubrugge verdween zijn inzet ook  net naast

Onverwacht kwam Woubrugge op achterstand toen een uitgooi van Casper helaas direct bij een van de aanvallers van Altior terecht kwam, die wel raad wist met dit buitenkansje (1-0)

Woubrugge ging niet bij de pakken neerzitten en nam het initiatief in de wedstrijd weer over. Nog voor de pauze had dat succes middels een formidabel schot van Jim dat achter de keeper terecht kwam (1-1) Dat was ook de ruststand.

In de tweede helft toonde Woubrugge zich de veel betere ploeg. Altior werd op eigen helft vastgezet en kwam amper meer over de middenlijn! Maar, hoeveel pech kun je hebben!  Maar liefst driemaal werd er op de lat geschoten! Toch kwam de D3 op voorsprong door een goede combinatie tussen Pieter en  Boris die door de laatste goed werd afgerond 1-2

Daarna leek het erop dat Woubrugge de voorsprong vergrootte, maar de inzet van Jesper werd om onduidelijke reden door de scheidsrechter afgekeurd. Een belachelijke beslissing waar nog lang over werd nagepraat.

Helaas kwam Altior vlak voor tijd op 2-2 door een aanval door het midden goed af te ronden (2-2)

Het was tekenend voor de wedstrijd dat de spelers van Altior hard gingen juichen toen de scheidsrechter voor de laatste keer floot.

Een gelijkspel dus, maar een morele overwinning zo voelde het na afloop.

Aanstaande zaterdag een thuiswedstrijd tegen het laag geplaatste ARC. Kom eens kijken. U zult verbaast zijn over de voetbalkwaliteiten van de D3!