JO13-3 verliest laatste competitiewedstrijd van 2016

ARC JO13-5

10 december 2016 11:30

Paul Everts

Onnodig heeft J13-3 de punten aan tegenstander ARC gelaten die daarmee de eerste winst in de competitie pakte. Het was een wedstrijd zonder veel kansen en ook zonder veel hoogtepunten.

In de eerste helft kregen de beide keepers weinig te doen.  Casper moest weliswaar een keer reddend optreden, voor de rest kon hij op zijn gemak de wedstrijd bekijken. De keeper van de tegenpartij moest een inzet van Jens met de voeten stoppen, maar ook hij had het voor de rest rustig.

In de tweede helft veranderde het beeld niet. Het bleef een gezapig potje voetbal, waarbij ARC warempel nog een keer scoorde 0-1.

Ondanks een slotoffensief van Woubrugge kwam er geen wijziging in de stand en moest Woubrugge de punten aan de tegenpartij laten.