JO13-3 wint ruim van Altior 4-0

Altior JO13-1

18 februari 2017 11:00

Dhr Köster

De D3 van Woubrugge blijft klimmen op de ranglist. Door de overwinning op Altior bezit de ploeg van de coaches Barry en Richard nu vast de vierde plaats.

In eerste instantie leek er geen ruime zege tot stand te komen. In de eerste rondgang bleken de ploegen aardig aan elkaar gewaagd zonder dat zowel Woubrugge als Altior tot grote kansen kwamen. Dit spelbeeld veranderde rond de twintigste minuut. Nadat Tygo eerst nog op de keeper was gestuit en Pieter een knal net over de kruising zag vliegen, was het in de 23 minuut toch raak voor de thuisploeg. Uit een goede voorzet van Boris was het Tijn, nog een E speler, maar heerlijk vrijuit voetballend, die de bal in een keer op zijn slof nam. Precies in de kruising was dit schot onhoudbaar voor de keeper en kwam Woubrugge met 1-0 voor.

Dat werd ook de ruststand met dank aan Jouke die attent reageerde op een slippertje van de verdediging van Woubrugge en de bal knap onderschepte.

De tweede helft toonde een beter Woubrugge en meer doelpunten konden dan ook niet uitblijven. Nadat eerst nog Bradley, uit een voorzet van Tygo, in de handen van de keeper schoot en een treffer van Altior terecht wegens buitenspel werd afgekeurd, was het Pieter die voor de 2-0 tekende.

Hiermee was de wedstrijd gespeeld. Altior geloofde er niet meer in en begon onderling steeds meer te mopperen. Via Tygo van afstand en Boris na een pass van Thom, werd de eindstand van 4-0 bereikt.

Een prima resultaat van de D3. Aanstaande zaterdag is de uitwedstrijd tegen Alphia, een ploeg die nog geen enkel punt in deze competitie heeft behaald. Toch zal er van onderschatting geen sprake zijn, daar zorgen de succesvolle coaches Barry en Ricard wel voor!

Andre, bedankt voor het fluiten, je was foutloos!