Woubrugge D3 wint ook van Alphen

Alphen JO13-2

Onder 13 zaterdag, JO13-3, 5e klasse 01

11 maart 2017 10:15

In de eerste helft van de uitwedstrijd tegen Alphen leek er geen vuiltje aan de lucht. De equipe van Barry en Richard  toonde zich op het knollenveld in Alphen duidelijk de betere ploeg en in de 8e minuut was het al raak voor Woubrugge: Pieter rondde een goede voorzet van Boris bekwaam af 0-1. Nadat Tess twee mogelijkheden om de score op te voeren had gemist was het in de dertiende minuut Tygo die voor 0-2 zorgde.

Nadat Casper met goed uitlopen er voor had gezorgd dat Alphen niet scoorde was het weer Pieter die de ruststand op 0-3 bracht.

Zoals gezegd geen vuiltje aan de lucht, maar na de pauze stelde Alphen opeens andere spelers op. We telden zo vijf spelers die er in de eerste rondgang niet bij waren en ook geen reserve stonden. Het lijkt er dan ook sterk op dat er snel andere spelers uit andere team werden gehaald om iets aan de negatieve stand te doen.

Het werd al snel 1-3 en 2-3 en Woubrugge was het helemaal kwijt. Met veel geluk wist de verdediging ervoor te zorgen dat de gelijkmaker niet viel, maar spannend was het wel.

Langzaam maar zeker kreeg Woubrugge echter meer grip op de wedstrijd en toen Thom uit een corner de bevrijdende 2-4 had gemaakt was de wedstrijd gelopen. In de laatste minuut werd het zelfs nog 2-5 door Pieter.

Al met al een wedstrijd met twee gezichten maar wel weer met de volle winst voor de D3!

Er komen steeds meer vaders, moeders, opa’s oma’s, ooms en tantes naar de wedstrijden kijken. Leuk en ook erg goed voor de spelers!.