Woubrugge Jo13-3 dendert over arm Alphia heen: 1-9!

Alphia JO13-2

25 februari 2017 9:00

De wedstrijd tussen Alphia en Woubrugge was eigenlijk al na tien minuten gespeeld.  De D3, zonder Pieter en Michiel, maar met Daan en Jayden en ook weer met Tyn, startte overdonderend en door goede passes van achteruit was het Tess, steeds op het randje van buitenspel, die sneller was dan haar directe tegenstander en tweemaal achter elkaar scoorde. Dat betekende 0-2 na tien minuten en omdat de tegenstand weinig voorstelde (de ploeg uit Alphen is nog steeds zonder punten in de competitie) kon een grote zege niet uitblijven.

Jayden, Tygo en Daan zorgden dan ook voor een comfortabele 0-5 ruststand.

De tweede helft was nog maar net aan de gang toen Casper, die voor de rest werkloos moest toekijken, al zijn kwaliteiten moest gebruiken om een aanval van Alphia ongedaan te maken. Dat deed de sluitpost van Woubrugge uitstekend.

Via Jayden, Daan, Jim en weer Jayden liep Woubrugge uit naar een 0-9 tussenstand alvorens Alphia met een lucky schot van buiten het zestienmeter gebied de spreekwoordelijke eer kon redden.

Met iets meer overspelen hadden de dubbele cijfers op het scorebord gekomen,  maar dat kwam er net niet van.

Volgende week heeft de D3 geen competitiewedstrijd.