Woubrugge JO13-3 toont twee gezichten

ARC JO13-5

Onder 13 zaterdag, JO13-3, 5e klasse 01

15 april 2017 8:30

De uitwedstrijd van de D3 bij ARC was in de eerste helft niet om aan te zien. Er lukte werkelijk niets en het was dan ook niet vreemd dar laagvlieger ARC de leiding nam. Casper verkeek zich op een afstandsschot en de bal verdween in de uiterste hoek 1-0

Nog leek Woubrugge niet wakker geschud. Het balverlies was groot en de onderlinge verstandhouding liet ook te wensen over. Direkt uit een corner scoorde ARC de 0-2 en een nederlaag zat er aan te komen.

In de tweede helft werd echter alles anders. De spelers stonden nu wel op de goede positie en het overspelen kwam nu wel uit de verf. Doelpunten voor Woubrugge konden niet uitblijven en die kwamen er ook. Door twee doelpunten van Daan kwam de wedstrijd in evenwicht 2-2 en toen Woubrugge een penalty kreeg werd de stand 2-3 omdat Stef, zoals altijd onverstoorbaar, de goede hoek koos.

Tygo van behoorlijke afstand bracht de eindstand van 2-4 op het bord en achteraf had niemand het meer over die ronduit slechte eerste helft.